chyba v jadre 2.2.19?

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Sobota Červenec 7 16:41:35 CEST 2001

Jan Havlicek wrote:

> [...]

ja jsem jednou resil problem (rh 7.1, 2.4), kdy pri su root->user nebo
naopak (nevzpominam si presne, projevovalo se to jen v jednom
smeru)dochazelo na konzoli k totalnimu zatuhnuti stty volaneho s
/etc/bashrc v nasledujici silene konstrukci:

    if [ -x /usr/bin/tput ]; then
      if [ "x`tput kbs`" != "x" ]; then # We can't do this with "dumb"
terminal
        stty erase `tput kbs`
      elif [ -x /usr/bin/wc ]; then
        if [ "`tput kbs|wc -c `" -gt 0 ]; then # We can't do this with
"dumb" terminal
          stty erase `tput kbs`
        fi
      fi
    fi

(mohl by me nekdo vysvetlit, proc nestaci [ "x`tput kbs`" != "x" ]?
druhe testovani pres wc fakt nechapu, nehlede k tomu, ze uz zbytecne
opakovane volani tput je imho duvod k prezkoumani svepravnosti autora.
nicmene je hezke, ze uz na prvni pohled lze urcit, ze jde o redhati
skript...)

ale zpet k problemu: k vytuhnuti dochazelo jen na konzoli, kdyz jsem to
tam zkusil stracovat, tak to kupodivu proslo bez problemu.
deterministicnost teto situace mela k linuxu opravdu hodne daleko,
nicmene experimentalne jsem zjistil, ze to zpusobuje framebuffer (bez
neho ok), ktery je v kernelu veden jako EXPERIMENTAL, takze k vaznemu
naruseni me nazorove platformy nastesti nedoslo.

--
grunge na matfyz.cz (pronounced [grunge])

NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: IN NO EVENT UNLESS REQUIRED BY APPLICABLE
LAW WILL I BE LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR HARDWARE DAMAGE, SYSTEM
MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU ARE READING THIS NOTE.