X-ka odmítají mody

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Neděle Červenec 8 16:43:23 CEST 2001

> Narozdil od "jednoho operacniho systemu" si muzete stahnout zdrojaky,
> vyhledat misto, kde je chyba (nejspis je tam neco jako "Mode \"%s\" has
> %; discarding mode" misto "Mode \"%s\" has %s; ..."), opravit ji
> a ziskat nehynouci slavu zaslanim patche na prislusna mista. :)

     Ano, to by se mi moc líbilo a moje počítačové sebevědomí by narostlo o
500% :-) Bohužel, nevládnu pořebnými technickými znalostmi a programovat
umím tak akorát v Pascalu, Delphi nebo PHP. Pokud se jedná o nějakou
prkotinu, možná bych to opravil, ale nechce se mi kompilovat taková monstra
jako jsou X-ka. Nemyslím si, že bych se vyznal ve zdrojácích tak velikého
softwarového balíku.

> (V pripade maximalniho zoufalstvi by mozna slo najit ten vadny string
> primo v binarce a opravit. Viz strings(1), parametr -t.)

     Tak to mě zajímá. Mohu Vás drze požádat o další informace?

     S pozdravem
                              JIří Mlíka