Fwd: Re: Ikony na plose KDE pro vsechny uzivatele?

- Ivan Poulík poulik na email.cz
Pondělí Červenec 23 12:28:51 CEST 2001

 Nejak se mi nechce verit, ze by to neslo - pokud to vsak opravdu nejde,
 tak to vidim jako nedostatek - u aplikaci jako internetovy prohlizec
(Netscape), textovy procesor (StarOffice), souborovy manazer atd. je
samozrejme, ze jsou pristupne pro vsechny uzivatele a tedy mely by byt
pristupne pro vsechny i jejich ikony. (S rozdelenymi pravy to nema co
delat - root ma na takovou ikonu plna prava, others jenom spusteni,
pripadne cteni - takze neni problem.) Duvodem proc mit castecne sdileny
desktop je snazsi sprava desktopu - pri instalaci nejakeho programu, u
ktereho chci, aby byl pristupny pro vsechny (coz je caste), dam jeho ikonu
 do spolecneho desktopu - pri odinstalaci ji smazu - kdezto pokud nemam
spolecny desktop, tak musim do kazdeho adresare $HOME nahrat jeho ikonu a
pri odinstalaci ji musim smazat opet z kazdeho adresare $HOME - to, ze lze
 udelat na to skript na tom principialne moc nemeni. Takze pokud mam
teoreticky 100 uzivatelu - tak musim mit na disku misto jedne ikony 100
 ikon! Kazdopadne spolecny (sdilenou cast) desktop mohu pouzit, anebo
nemusim... A to mluvim jen o lokalnim pocitaci - co kdyz budu chtit mit
sit s linuxovymi stanicemi, kde adresar /home pro uzivatele by byl na
(linuxovem) serveru (aby se uzivatele mohli dle potreby pracovat na
kteremkoliv pocitaci) a na jednotlivych linuxovych pracovnich stanicich by
 byly nainstalovany ruzne programy - na jedne napr. StarOffice, na druhe
KWord atd, nemluve o nejakych specialnich programech - nevim jak by se to
pak resilo . . .

 I.

---
** CREATED BY EMAIL.CZ **