(OT???): Oracle vs. MS-SQL

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Úterý Červen 12 15:06:41 CEST 2001

linuxst na www.krnovsko.cz wrote:

> Jiste, tak taky postupujeme. Napred si vybrali system nasi uzivatele a
> vedeni. Ten system muze bezet pod Oraclem nebo pod MS SQL. Ted tedy
> vybirame, pod cim bude bezet. Proto bych rad znal nazory a argumenty.
> Jsem schopen argumentovat v mnoha vecech, ale protoze existuji tlaky pro
> nasazeni MS reseni (hlavne z duvodu ceny), chci uvest maximalni pocet
> argumentu a byt si jisty, ze jsem na nic nezapomnel.

Co ja si pamatuju (z byvaleho zamestnani, MS SQL 6.5, Oracle 7.3.4 a 8.0.5)
tak nema cenu se o MS SQL proti Oraclu vubec bavit. Vemte Oracle a na MS SQL
zapomente. Cena za spravu vam porizovaci naklady bohate vrati. Oracle se
nemusi "opecovavat", zamyka po radcich a ne po strankach, nemusi se explicitne
startovat transakce, atd. Pokud zvolite MS SQL poznate na vlastni kuzi, co to
je databaze v deadlocku, ze ktereho se nemuze dostat, coz je v pripade MS SQL
bezny stav. Pak budete delat ruzne tabulky urcujici, ktere operace muzete
poustet najednou a ktere ne, i kdyz pracuji evidentne s jinymi zaznamy.

S pozdravem,
Libor Chocholaty

p.s.: pokud budou reakce na novejsi verze, rad se je dozvim