IPB Homebanking

Jan Povolny povolnyj na panelak-net.cz
Středa Červen 13 19:34:04 CEST 2001

Dobry den,

jiz dlouho pouzivam Linux na svych serverech, nyni s novymi distribucemi mi
zacal velmi vyhovovat i jako desktop, rozjel jsem veskery software, ktery
jsem si na desktopu predstavoval, uz mi chybi k uplne spokojenosti (a
vymazu Windows) jedina vec.

Pouzivam pod Windows aplikaci IPB Homebanking, ktera je samozrejme jen pro
Windows, soucasti teto aplikace je i soubor ICA certifikatu pro IE, pomoci
nehoz se pripojuji na IPB web a tam mohu vse provadet pres browser.

Zajimalo by me, zda je mozne nejakym zpusobem tyto certifikaty prenest do
Linuxu (navod se samozrejme zminuje jen o Windows) a pouzivat tak napriklad
Mozillu pro pristup k memu IPB uctu. Mate s tim nekdo prakticke zkusenosti?

V bance jsem se neptal, myslim, ze bych stejne nedostal rozumnou odpoved a
nechce se mi zapasit s otazkami typu " a co je to ten Linux?" atd.

Zdravi
Jan Povolny