IPB Homebanking

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Červen 13 21:50:55 CEST 2001

On Wed, 13 Jun 2001, Jan Povolny wrote:

> Pouzivam pod Windows aplikaci IPB Homebanking, ktera je samozrejme jen pro
> Windows, soucasti teto aplikace je i soubor ICA certifikatu pro IE, pomoci
> nehoz se pripojuji na IPB web a tam mohu vse provadet pres browser.
>
> Zajimalo by me, zda je mozne nejakym zpusobem tyto certifikaty prenest do
> Linuxu (navod se samozrejme zminuje jen o Windows) a pouzivat tak napriklad
> Mozillu pro pristup k memu IPB uctu. Mate s tim nekdo prakticke zkusenosti?

Certifikaty jdou pouzivat i v netscape pod Linuxem (a zrejme i v mozille).
Nejdou ale takle zadavat prikazy k platbe.

Ten program na zadavni plateb ani nebezi pod Wine, udajne je to dano tim,
ze je chranen proti trasovani a pokud bezi pod wine, tak si mysli, ze je
trasovan.

Taktez posilaji vypisy z uctu sifrovanym mailem, ale to jsem zkousel a
dopadl jsem tak, ze openssl tvrdi, ze pouzivaji unsuported cipher.

Kdysi nekdo rikal, ze se da ziskat popis protokolu, kterym komunikuje
platebni brana, ale nezkousel jsem to. Nicmene kdyby slo jen o to,
zasifrovat soubory, ktere ten doft dela v tempu windows, tak by to nemel
byt problem, neb jejich struktura je celkem samovysvetlujici.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví