IPB Homebanking

Martin Slavik slavikm na centrum.cz
Pátek Červen 15 00:32:30 CEST 2001

* Dan Ohnesorg <dan na feld.cvut.cz> napsal(a):

> Certifikaty jdou pouzivat i v netscape pod Linuxem (a zrejme i v mozille).
> Nejdou ale takle zadavat prikazy k platbe.

presne tak

> Ten program na zadavni plateb ani nebezi pod Wine, udajne je to dano tim,
> ze je chranen proti trasovani a pokud bezi pod wine, tak si mysli, ze je
> trasovan.

no pred par dny se mi podarilo rozbehnout tu aplikaci pod wine. sice
jsem to delal dostatecne silenym zpusobem (instalace aplikace pod wine,
kopie starych certifikatu z aplikace rozbehane pod windows (z me starsi
zalohy), po zjisteni, ze mam vyprsely certifikat jeste kopie novych z
jine zalohy, trochu rucniho premlouvani programu (cesty k certifikatum
atp.)) ale vysledek je jakztakz funkcni (odeslal jsem platbu). Nejde mi
vsak spustit cast aplikace, ktera ma generovat/obnovovat certifikaty
(admin/osobni/cert.) a postup bych horko tezko opakoval, ale vysledek je
ze platit se da = trasovani neni problem...
Ovsem plnohodnotna funkcnost to neni :-(

btw. spoustim to "wine --managed HomeBank.exe" aby mi spravu prevzal wm (bez
toho se nejak hadaly fonty a aplikace se sekala...)

No doufam, ze jsem vas aspon povzbudil v dalsich pokusech s wine...
treba nekdo bude trochu uspesnejsi (=venuje tomu vice casu nez ja :-)

pro uplnost konfigurace:
RH7.1CZ, jeho wine z rpm (20010112)
IP HomeBanking 3a.09 (nova verze - cca mesic,dva?)
jo jeste kernel 2.4.2-2 ale to je myslim fuk...

Martin

--
-------=[ Martin Slavik ]=---
---- -[ slavikm na centrum.cz ]-