Uživatelsky kreslené dekorace oken v KDE2

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Úterý Červen 19 11:07:56 CEST 2001

Petr Ešner wrote:

> Pěkný den přeji,
>
> snažím se napsat něco jako plugin do KDE 2.1.1, který se zavěsí na událost
> kreslení titulku a ohraničení oken a kreslení převezme sám. Vydatně jsem
> experimentoval s objekty QStyle a KStyle, takže teď tu mám zkompilovaný
> hezký téma na desktop :-) ale můj problém to neřeší. S QStyle/KStyle se

 Jestli je to vazne hezke, mozna by stalo za to to se i pochlubit :) ( asi
http://apps.kde.com nebo http://kde.themes.org ).

> dostanu na všechny widgety aplikací ale na rám okna ne :-(

 Protoze to je prace window manageru.

> Proč to potřebuju: běží mi tu pár instancí aplikace, která generuje log
> soubor a já chci ten log promítat do titulku příslušných oken a přidat pár
> relevantních tlačítek.
>
> Nemáte s tím někdo zkušenosti? Nejlépe by pomohl asi odkaz na nějaký
> minimální zdroják...

 kdebase/kwin/plugins and kdebase/kwin/default . Nemelo by to byt tak
tezke, je to jen halda kresleni. Samotne vypisovani jen textu do titulku by
slo udelat samozrejme i jen zmenou titulku toho okna, ale na tlacitka uz
bude potreba extra vykreslovaci plugin.
 Asi nechapu, co presne to ma delat, ale nejspis existuji i jednodussi
zpusoby, jako treba applet pro Kicker ( panel ) nebo zobrazit jen extra
okno/okna bez ramu ( viz. trida KWin nebo tridy NET* v libkdecore ).

> Predem díky.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli