Jakou znacku disku

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Pátek Červen 22 09:49:55 CEST 2001

On Thu, 21 Jun 2001, [iso-8859-2] Zdeněk Böhm wrote:

> Hmm, tahle serie byla nejaka prokleta. Mam jich doma sest - vadnych.

Ani nie prekliata, ak skor s dodrbanym firmwarom. WD asi po polroku ako mu
zacali tieto disky odchadzat vydal taky program ze WDOWRLY1, ktory chybu
opravuje. Da sa stiahnut este aj dnes, ked tak skuste - je tam napisane
ktorych typov sa to tyka. (1GB, 1.2GB, 1.6GB a este cosi).

Mali sme 5ks 1.6GB v noveloch, za pol roka odisli vsetky. Po vymene za
nove take iste sme na ne pustili tento patch a pokial viem, bezia dodnes.

Zarazilo ma, ked som rok po vydani tohto patchu videl disk vyrobeny pred
mesiacom, ktory ten patch potreboval (utilita sama rozhoduje ci ano alebo
nie).

--
jozef  :-)