Jakou znacku disku

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Červen 22 09:00:08 CEST 2001

On Thu, 21 Jun 2001 16:16:51 +0000 (UTC), Zdeněk Böhm wrote:

:> K jinym diskum, dost casto mi odchazely u meho predchoziho zamestnavatele
:> WD o kapacite 1,2 GB.

: Hmm, tahle serie byla nejaka prokleta. Mam jich doma sest - vadnych.

Ano, tie disky mali chybu firmware - dovolili seek, ked este neboli
poriadne roztocene. V kombinacii s motherboardami, ktore mali
dostatocne rychly POST, odchadzali. WD to najprv zatlkal ako
mohol a potom vydal upgrade (ano, aj fw disku sa da upgradovat) :-)

Ja pouzivam IBM-ka a problem som dotera nemal - to samozrejme
nie je ziadna relevantna statisticka vzorka. Vo firme mame
vselico a problem s diskom bol doteraz len raz - co to bolo
konkretne uz neviem.

Zdravi
--
                                         Stano