jak vyuzit zvukovou kartu pro prenos dat

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Červen 25 13:23:53 CEST 2001

> Již tady bylo řečeno, že čím je delší kabel, tím vzniká vyšší
> kapacita.

to sedi a vies aj ake hodnoty?

> Kapacita se ve vyšších frekvencích chová jako zkrat. To znamená nižší
> rychlost. Dále: pokud zapnu PC, dojde k napěťovému skoku 0->cca 15V,
> který na takové delce dokáže dát RSku pěkně zabrat. A nehlede na to,
> zkuste si dát tento průběh na osciloskop a uvidíte, co se Vám z obd.
> průběhu stalo ...

Tak tam dam prevodnik na prudovu slucku (napr ako ma midi)

> Abych nebyl uplně OT: Zvukovou kartu bych nepoužíval. Lepší je vzít
> A/D, D/A převodník, připojit ho LPT a po něm to posílat. Zde je pak
> celkem jednoduché připojování dalších stanic apod.

V bazare kupis za 2 stovky par staricvh NE2000 a aj z kablom ta to vyde
lacnejsie ako jedna zvukovka dokonca ja noname pnp sietovka (ne2000
comp) ta vyde rovnako ako zvukovica.

> Přesto se kloním k názoru, že pro přenos dat je nejvhodnější použít
> síťovou kartu a nebo jiné specializované zařízení.
> Nedavno jsem měl tu čest s vysílačkou, která se připojovala právě k RS
> 232.  To je myslím si to nejvhodnější zařízení pro přenos dat. Stačí
> modem nebo jiný jednoduchý AD/DA převodník a duplexní vysílačku.

Preco duplexnu? staci aj simplex a podla sirky pasma pretlacis aj 78kbps

--
Boh nechce aby sme sa k nemu modlili!
Chce aby sa za nas nemusel hanbit.