jak vyuzit zvukovou kartu pro prenos dat

Krata krata.most na post.cz
Úterý Červen 26 07:40:03 CEST 2001

> to sedi a vies aj ake hodnoty?

Tak vzorecky po me nechtejte. Preci uz jsem nejaky ten patek ze skoly :))

> Tak tam dam prevodnik na prudovu slucku (napr ako ma midi)

Ano, pomoci tohoto prevodniku by to slo. Ovsem ja reagoval na to, ze
pomoci zvonkoveho dratu a bezneho RS se to bude chovat podivne ...

> V bazare kupis za 2 stovky par staricvh NE2000 a aj z kablom ta to vyde
> lacnejsie ako jedna zvukovka dokonca ja noname pnp sietovka (ne2000
> comp) ta vyde rovnako ako zvukovica.

Ano, lze koupit nekolik sitovych karet, ale potom se musi koupit kabel. Ale
stinenou dvoulinku pro analogovy prenos na doma dost lidi, zvukovku taky, a
prece neni treba, aby byla zapojena jenom pro prenos dat. D/A,A/D prevodnik
ma doma snad kazdy.

> Preco duplexnu? staci aj simplex a podla sirky pasma pretlacis aj 78kbps
Ja jsem mluvil o reseni, ktere jsem videl. Prenosova rychlost byla u nej
zhruba
100kbps a spolehlivost taky slusna.

-- S pozdravem Krata

Jiří Kratochvíl, Programátor drobných aplikací
WWW: http://www.webzin.cz/
e-mail: jiri.kratochvil na webzin.cz, krata.most na post.cz
ICQ: 107453884