preklad jadra na RH7.1cz (chyba v loop.c?)

Zdenek Drlik drlik na asd-software.cz
Úterý Červen 26 07:32:42 CEST 2001

"Milan Kerslager" <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> píše v diskusním
příspěvku
news:Pine.LNX.4.33.0106252133200.10096-100000 na pluto.spsselib.hiedu.cz...
> On Mon, 25 Jun 2001, Oto 'tapik' Buchta wrote:
>
> Podle mych zkusenosti (Ok, nejvice s RH), je jadro dodavane s distribuci
> nejmene problematicka komponenta. Nejvice problematicka je podpora GUI (at
> uz XFree86 nebo aplikace), protoze zbytek se az zas tolik nehybe
> (vynechame-li historky s remote exploitama na wu-ftpd, ntpd a bind a
> obycejnymi exploity na perl, jadro, sudo a ostatni, na ktere jsem si z
> posledniho vice jak pul roku zrovna nevzpomnel).
Nechci zde rozbihat zadnou slovni prestrelku, ale rozbihal jsem RH na
nekolika serverech a jadra z distribucnich kernel-source balicku jsem na
nekolika z nich nebyl schopen vubec zkompilovat. Delal jsem pred cca rokem
dvouprocesorovy server a zdrojaky jadra v RH 6.2 (tusim ze tam byla 2.2.12
nebo 2.2.14) nesly pro SMP kompilovat vubec (nezkousel jsem ruzna nastaveni,
ale pro moje potreby to proste neprojelo). Stejne tak jsem dopadl nedavno na
jednom firewallu, kde preklad padal na komponente, kterou jsem zrovna
potreboval.
Standardni jadro te same verze s naprosto stejnymi zapnutymi volbami na obou
strojich na prvni pokus. Od te doby pouzivam pouze standardni jadra a s
podobnymi problemy jsem se jiz nesetkal.
Ale pokud mate jine zkusenosti, tak Vas nikdo k tomuto postupu nenuti. Pokud
standardni jadro funguje a nechcete dosahnout vetsi rychlosti vyladenim
sveho jadra, tak neni duvod si jadro kompilovat sam. Pokud ale nepotrebujete
vsechny veci zapnute ve standardnim jadre, pokud chcete jadro upgradovat
nebo si do nej pridat nejake veci standardne nezahrnute, a kompilace (bez
jakekoliv zmeny prekladace, zdrojaku aj., proste vse originalni z distibuce)
pada, tak co byste poradil?

S pozdravem

Zdenek D.