preklad jadra na RH7.1cz (chyba v loop.c?)

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Úterý Červen 26 11:28:23 CEST 2001

Zdenek Drlik wrote:

> vyladenim sveho jadra, tak neni duvod si jadro kompilovat sam. Pokud ale
> nepotrebujete vsechny veci zapnute ve standardnim jadre, pokud chcete
> jadro upgradovat nebo si do nej pridat nejake veci standardne nezahrnute,
> a kompilace (bez jakekoliv zmeny prekladace, zdrojaku aj., proste vse
> originalni z distibuce) pada, tak co byste poradil?
no tak nevím používám RH někde od verze 4.1 a NIKDY jsem neměl jádro od RH
které by nešlo přeložit (pravda mám single procesor), naposledy jsem se
vztekal na jádrem v RH7.1en které se sypalo na chybách. Po zkoumání se
ukázalo že chyba je na mojí straně. Stačilo zde již v této souvislosti
zmiňované make mrproper a šlo to jak po másle. Tato nutnost je zmiňována i
v README standardního kernelu což značí že bude k něčemu potřeba a opravdu
je to tak. Takový je můj názor :O)))

Stefan