beginer - diskless

Roman Slechta roman na hmgroup.cz
Středa Březen 7 07:38:55 CET 2001

    Ahoj,

povedlo se mi rozchodit netboot, takze mi diskless natahne
kernel, ale to je tak vsechno. Kde jsou nejaka pismenka o tom
jak kernel nastavit aby si pripojil nfs svazek? Napiste mi prosim
kdo to mate jiz hotove a jake jste s tim meli problemy.
Chtel bych na tom disklessu spustit pouze X server a programy
spoustet jinde. Take nevim co udela kdyz pouziju gdm a nekdo da
vypnout, jestli to vypne diskless nebo server. Jak se vypinaji disklessy
aby se neposkodily pripojene svazky? A jak je to s pripojenim floppy.

    Dekuji za pomoc  Roman Slechta