WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

Dusan Malik malik na education.gov.sk
Středa Březen 7 17:21:55 CET 2001

Zdenek Bohm wrote:

> Ahoj,

> na zacatku jsem tento thread odhadl na "mlaceni prazdne slamy", ale tento
> odstavec me vyslovene nadchnul, hlavne ta posledni veta.
> Me osobne dokaze malo ktera vec rozladit vic, nez prave zjisteni, ze jsem
> stravil spoustu casu nad necim, co mi k nicemu nebude. V tomhle je svet
> Windows lepsi (tam to vim hned :-))

Podla mna na zaciatku bolo uplne o niecom  inom.
Skuste si znovu precitat, co vlastne povodny autor povedal.
Totiz my vsetci sme ako ti byci.
Uvidime poznamku Win <=>Linux a sme niekedy
az uplne nepricetni.
Povodny autor, aspon podla mna, v uvodnej casti
sa vlastne stazoval na to, ze Linux oproti inym OS
malo pada a on (pracovnik) musi vlastne
pracovat vice. Teda je proti Win.
I v tomto kontexte som bral to co
autor napisal, t zn. i staznost na to, ze Linux
nema take  programy ako FrontPage (podla mna debilne)
a pod.
(Pre puristov, nemam nic voci FP, iba mi vadi,
vysledny tvar (pardon format, resp. obsah. ))

Takze  vlastne povodna poznamka bola
(trosku skryto) na podporu Linuxu.
Bohuzial prva odozva a tym aj dalsie
boli o niecom ino. Boli o  "vecnom"
boji Linux  <--> MS.

Preto i "staznost",  ze povodny autor neodpovedal,
pretoze nema  argumenty, je trochu scestna.
Ten chudak autor (bohuzial uz som ho vymazal) to myslel
pravdepodobne uplne inak a uplne s hrozou zistil,
ze rozputal, takmer, III svetovu vojnu v oblasti IT.

P.S. Nekamenujte autory

Niekedy su to ludia s cistymi umyslami ale bohuzial
neziju v realnom svete a  obcas vyslovia nazor, ktory
nie je v sulade s nazormi:

   * politikov
   * "odbornikov"
   * a pod.