Linux, Kerberos a MS Certificate Services

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Středa Březen 7 17:28:18 CET 2001

> No, oni tem wirus stanicim posilaji nejake info navic, ktere
> v normalnim KDC neni ulozeno. Posilaji vlastne ekvivalent UID
> (uff, jak se to v jejich mluve jmenuje?) a prislusnost ke spupinam.

> Bohuzel se obavam, ze ten balik neresi vas problem. To je klient
> Kerberosu pro Win platformu. Obsahuje to klientskych nekolik
> aplikaci+knihovny.
>
> Btw, obdobny balik jsem pred casem stahl z webu nejake vojenske
> zakladny. :-) Stejne nefunguje korektne. :-(

Aha, ja ale nastesti nepouzivam W2K, ale jen NT4.0; ty Kerberos neumi
samy od sebe vubec, takze snad by to mohlo fungovat. Kdyz jsem se dival
po dalsich zrojich informaci, zjistil jsem, ze se Kerberos pouziva treba
na CVUT nebo na Karlove Univerzite. Tam se pouzivaji i Windows NT, takze
treba nejake reseni existuje (?)

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net