WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

mao mao na me38.nri.cz
Středa Březen 7 13:50:15 CET 2001

Zdravim,

	chtel bych se zeptat: mezi windows a Linuxem z hlediska "normalniho"
uzivatele je jeden zakladni rozdil. Kdyz si nainstaluje WINxx tak se mu asi
tezko stane ze se mu nekdo naboura do pocitace a dela si tam co chce (kdyz
vynechame spousteni neznamych programu atd.). Kdyz si nainstaluje standardni
RH 7.0CZ. zvoli workstation a je pripojen k siti pevnou linkou a neni za zadnym
firewallem tak je to otazka nekolika dnu nez se mu tam nekdo naboura.
To je myslim docela problem. Normalni uzivatel si asi nebude nepretrzite
instalovat updaty a koukat se na errata. Muze mi prosim k tomu nekdo neco rict ?

mao