WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Březen 8 09:28:58 CET 2001

> Podla mna na zaciatku bolo uplne o niecom  inom.
> Skuste si znovu precitat, co vlastne povodny autor povedal.
> Totiz my vsetci sme ako ti byci.
> Uvidime poznamku Win <=>Linux a sme niekedy
> az uplne nepricetni.
> Povodny autor, aspon podla mna, v uvodnej casti
> sa vlastne stazoval na to, ze Linux oproti inym OS
> malo pada a on (pracovnik) musi vlastne
> pracovat vice. Teda je proti Win.
> I v tomto kontexte som bral to co
> autor napisal, t zn. i staznost na to, ze Linux
> nema take  programy ako FrontPage (podla mna debilne)
> a pod.
> [...]

Jejej, mam takovy pocit, ze hovorime jeden o koze a druhy o voze. Ja se
nechtel zucastnit (a ani nezucastnil) debaty na tema Linux X Windows. Nejak
nemam potrebu s nekym porad diskutovat, co je lepsi (driv jsem mel, ale
jaksi jsem uz v tomto ohledu dospel), takze jsem celou debatu jen sledoval
(a to dost nesouvisle, takze jsem si z toho odnesl jen pocit, ze se zase
prokecalo spoustu casu a vyresilo se prd).
Moje reakce se tykala vyslovene a jedine toho jedineho odstavce, ktery jsem
zminil, jehoz myslenka mi prisla zajimava a podnetna. Krasne kompaktne a
prehledne vyadrovala jednu z mala skutecnosti, ktera se mi pri praci s
Linuxem moc nelibi (na druhou stranu to neberte, ze nejak kritizuju, jen
vyslovuju nazor. Poznamka o Windows na konci byla taky jen zertik).

S pozdravem Zdenek Bohm