WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

mao mao na me38.nri.cz
Čtvrtek Březen 8 11:36:52 CET 2001

Takze: _NEJSEM_ admin. A linux mam rad protoze se v nem delaji
nejake veci jednoduseji nez ve Windows. Pokud jsem nekoho "urazil" tak
je mi to lito, ale zadny uceny z nebe nespadl. Precetl jsem si Securing
and Optimizing Linux a z toho jsem mel pocit ze standardni instalace
neni bezpecna. To jsem proveril testem. Nainstaloval jsem RH7.0
zvolil jsem networked workstation. Po instalaci jsem stroj nechal bezet
pres noc. Za dva dny jsem se podival a zjistil jsem ze je zmeneny log,
pri vypisu last se nezobrazuje nic. Z toho vychazel i muj zaver.
(nerikal jsem  ze se neda zabezpecit, ale ze clovek musi mit znalosti
aby to udelal)

jestli nekoho tohle urazi tak to je mi to fakt moc lito protoze jsem si myslel
ze az na obcasne vystrelky se tu da otevrene hovorit. ach jo.

ten subjekt se fakt mel zmenit.

diky Milanovi Kerslagerovi ze mi nenadaval.

sorry
mao

ps: vazne si myslite ze vsechny aplikace pro linux pisou admini ?

diky :)