problém s routováním IPXu

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Neděle Březen 11 19:33:35 CET 2001

Vaclav Dvorak <Vaclav.Dvorak na euromise.cz> wrote:
 : On 8 Mar 01, at 18:32, Radovan Garabik wrote:

 :>  : slist vypisuje donekonečna jednu řádku s prázdným jménem : serveru
 :>  a s číslem sítě, které se podle mně nikde nevyskytuje... :-(
 :> presne toto mi robilo ked som mal mars skompilovany so zabudovanou
 :> podporou konfiguracie ipx, a sucasne bolo ipx nakonfigurovane aj
 :> externe pomocou ipx_configure - moze byt bud jedno, alebo druhe, ale
 :> nie obidve

 : Ano, to jsem si v dokumentaci přečetl. Když jsem zkoušel mars,
 : tak jsem zrušil nastavování pomocí ipx_interface a čísla sítí jsem
 : napsal do nwserv.conf. Ještě zkusím opačný postup - nastavení
 : pomocí ipx_interface a v marsu autodetekci (ne "kernel
 : autodetection", ale detekci již nastavených sítí).

pozor, mne toto nefungovalo pokial som pouzival uz skompilovany mars z
rpm-ka, musel som si skompilovat vlastny a nastavit prislusny parameter
v config.h (ci ako sa to volalo, uz si presne nepamatam)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |