WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

Karel Berkovec kber8678 na artax.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 12 09:45:07 CET 2001

       Zdravim,

> O.K., třeba máte štěstí. Ale moje pozorování v Linux Free krajinách, a
> koneckonců kdysi dávno i na sobě mi říkají to, co jsem napsal.

 me zkusenosti (i kdyz male :), rikaji, ze _vetsine_ lidi dela problemy
nastavit cokoli bez ohledu na OS - lhostejno, co jim instalacni program
pise. Bezny uzivatel pouziva asociace typu Explorer == Internet a malo
ktery presne vi, jak vypada struktura jeho disku (je to na plose nebo v
dokumentech ..) - potom se mu urcite instaluje lip tiskarna tak, ze
parkrat klikne na nejaka tlacitka (defaultni) a ceka co to udela ...

(ale jinak je beznemu uzivateli zcela jedno v cem dela - svym znamym jsem
dal na pocitac debian a dlouho si mysleli, ze maji Windows - ted je maji a
chybi jim prepinani obrazovek :-))

Hezky den, karel.