RE: StarOffice a vfat odil - vyřešeno???

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Březen 12 20:56:36 CET 2001

On Mon, 12 Mar 2001 pavel.zima na ct.cz wrote:

> To mas pravdu. Pokud je v nazvu adresare, ke kteremu se mountuje fat
> partition, velke pismeno tak to nejde otevrit. Ja mohu soubor otevrit,
> ale nemuzu UKLADAT pod SO. Pritom zde mohu vytvaret, mazat, kopirovat
> soubory pod jinymy programy. Nazev je do 8 pismen +  pripona a v ceste
> jsou vsechny adresare s malymi pismeny. Co s tim???

Teď jsem to skoušel a normálně SO tam zapsal takže:

1) Adresář kam připojuji disk z win musý být psán pouze malými písmy
2) Spravně nastavené práva může zapisovat uživatel s uid 500

/dev/hda1	/home/petr/disk_c	vfat	 noexec,dev,suid,rw,uid=500,gid=500,codepage=852,iocharset=iso8859-2 0 0
/dev/hda5	/home/petr/disk_d	vfat	 noexec,dev,suid,rw,uid=500,gid=500,codepage=852,iocharset=iso8859-2 0 0
/dev/hda6	/home/petr/disk_e	vfat	 noexec,dev,suid,rw,uid=500,gid=500,codepage=852,iocharset=iso8859-2 0 0

> Pavel Zima

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.