firewall - srovnani Lin x Win

Pavel Tyrner tyrner na czprima.cz
Středa Březen 14 08:28:58 CET 2001

Asi pred 14-ti dny jsem si stahl WR posledni verzi a pustil jsem ji na W2000
server.
Cela sit absolutne zkolabovala, server se tvaril pretizene, ackoliv na siti
je pripojenych 5 stanic, Windows hlasily prekroceni opravneneho poctu
uzivatelu - vice nez 30, na serveru zustavaly otevrene soubory, se kteryma
pak nemohli uzivatele pracovat atd atd.
Absolutni katastrofa. Nez mi napadlo odinstalovat WR, stravil jsem ve firme
3 dny a noci.
Jen co jsem ho odinstaloval, chova se sit normalne.

Na jine siti mi tu beha Linux s ipchains a smekam klobouk, zadny problem se
u nich nevyskytl.

Tolik spis prakticke zkusenosti.

P.T.

"Pavel Zenisek" <pzenisek na tisnow.cz> píse v diskusním príspevku
news:sh6satsp5hrkm2q4q2vsk6sbr9it5nb6t5 na 4ax.com...

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.