firewall - srovnani Lin x Win

Karel Kral co-as na quick.cz
Pátek Březen 16 12:24:34 CET 2001

Dobry den,

PT> je pripojenych 5 stanic, Windows hlasily prekroceni opravneneho poctu
PT> uzivatelu - vice nez 30, na serveru zustavaly otevrene soubory, se kteryma
PT> pak nemohli uzivatele pracovat atd atd.

Je to tu OT - ale slusi se napsat: Stalo se mi to taky. Chyba
je v tom, ze WIN2000server pouziva dotazy DNS pro overovani poctu
licenci (nejen proto, jsou tam i dalsi sluzby). Winroute bude zrejme
tuto dalsi featuru MS podporovat az ve verzi 5 (proste forwardovani
"specialnich" DNS dotazu na jine misto, nez na nadrazeny DNS).

Dnes je nutne DNSserver ve WR vypnout a nechat si ten MS.

Mozna to nekomu usetri cas hledani chyby....

--
S pozdravem
Karel Kral                            mailto:Kral na co-as.cz