firewall - srovnani Lin x Win

Martin Kokes martin na gplus.cz
Pátek Březen 16 09:45:04 CET 2001

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" <janousek na fonet.cz> pise v diskusnim
prispevku news:3AB0F170.9E8E3287 na fonet.cz...
> oznaceni je jen marketingovy blabol, ktery nedela nic jine nez ze

IMHO Winroute oznaceni SNAT/DNAT nepouziva. Ci to muze byt "marketingovy
blabol" jiz bylo zodpovezeno.

> Osobne jsem to nezkousel ani na jednom, ale vazne bych chtel videt jak
> nativne (ne pres SOCKS) rozchodite komplexni moznosti protokolu ICQ 2000
> ci NetMeetingu jak ve Win, tak Linuxu... k cemu asi tak je openH323
> projekt? Proc ani na Linuxu  ICQ 2000 protokol nejede full?

A zkusil jste ICQ2000b pres NAT s jadrem 2.4.* (iptables), nebo ne?

BTW co si takhle neco o tom precist:

http://www.tinysoftware.cz/manual/v4.1cz/368.htm
http://www.tinysoftware.cz/manual/v4.1cz/398.htm

MK