firewall - srovnani Lin x Win

Pátek Březen 16 11:09:15 CET 2001

> A zkusil jste ICQ2000b pres NAT s jadrem 2.4.* (iptables), nebo ne?

	Ja ho jel nad 2.2.17 s Masquerade a zaklad jsem mel, testoval jsem
drive Acko i s ICQ (ip_masq_icq) proxy a delalo to vse co melo...

> BTW co si takhle neco o tom precist:
>
> http://www.tinysoftware.cz/manual/v4.1cz/368.htm

Cituji: "WinRoute obsahuje omezenou podporu pro Microsoft NetMeeting pro
přenos hlasu a videa. Není možno používat adresářové služby."

Tomu rikate, ze WinRoute NetMeeting podporuje? To je jako rici, ze Vase
implementace WWW proxy serveru funguje, ale jen pro staticke stranky...

Jeste nez WinRoute objevil ze existuje NetMeeting existovaly uspesne
Linuxoe implementace v Brne tak, ze uzivatele ani nezjistili, ze tam po
ceste neco takoveho je... (vim, ze podpora take aspon v te dobe nebyla
100%, ale uzivatele na to nikdy neprisli)

> http://www.tinysoftware.cz/manual/v4.1cz/398.htm

Opet cituji: "POZOR: Mapování portů pro H.323 Gateway je stejné jako pro
Microsoft NetMeeting (ten rovněž používá protokol H.323). Z toho
vyplývá, že nelze
provozovat H.323 Gateway a NetMeeting současně, nemáte-li na více
veřejných IP adres (přiřazených vnějšímu rozhraní)."

	Tak to je super... to, ze NetMeeting pouziva interne i H.323 protokol
jeste neznamena, ze nemuze fungovat UDP demultiplexing v Masquerade...
mam zhruba predstavu jak funguje RealAudio/Video, myslim, ze H.323 neni
o moc jina, proto by mne zajimalo, proc zrovna WinRoute s tim ma takove
problemy...;-) - myslim s demultiplexingem nad UDP.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno