Reiser FS - zkusenosti ?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Březen 19 13:35:41 CET 2001

On Mon, Mar 19, 2001 at 12:56:01PM +0100, Milan Kerslager wrote:
> On Mon, 19 Mar 2001, Karel Zak wrote:
>
> S ReiserFS byly ruzne problemy. Pro jejich obsirnejsi popis by bylo

 To vim a proto se ptam :-) Prekvapuje mne, ze neco co neni 100% je
nekym jinym predkladano jako feature distribuce.

> SuSE a Mandrake maji zase pohled ze strany uzivatele, ktery si *preje* to
> mit v distribuci a tak to *bude* mit. Predpoklada se, ze uzivatel si je
> vedom toho, co dela a i toho, ze ReiseFS *nebyl* standardni soucasti jadra
> a byl to "jen" externi patch.

 Nakolik externi to bylo nevim. Suse nepouzivam.

> To je podobny pripad jako nahore.

 Ano, ale jisty manager jiste firmy pred plnym salem rikal "my uz to mame"
u nas si muzete koupit instalaci na server s 'n'Gb RAM. Tak do toho stouram
a snazim si to nejak korektne vysvetlit bez toho, ze bych chtel nekomu
krivdit :-)

		Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>