Tenky vs. tlusty klient

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pondělí Březen 19 14:31:24 CET 2001

> Zdravim vsechny a preji pekny den,

Ako komu :(

> 1. TENKY KLIENT (thin client)
> Vse se odehrava na serveru (2x PIII, 1 GB RAM) jednotlivy vyvojari
> maji pouze X-server na nevykonem pocitaci. Neobvykle reseni.

co je natom neobvykle? ja tak mam kompi doma. (teda nieco medzi tenkym a
tlstim lebo niekedi ich potrebujem pouzit aj inde)

> 2. TLUSTY KLIENT (fat client)
> Kazdy ma svuj Linux a existuje server pouze pro CVS a SQL databazi.

> Vedouci programatoru ovsem preferuje "fat clients".

A ake ma nato dvovody? vyvoj cez tenkych klientou ma vyhodu v tom ze
vsetci maju rovnake prostredie a je to lacnejsie.

> Moc prosim o kvalifikovane zkusenosti a nazory, dekuji...

tak to asi moje nazori a skusenossti nebudu :(

--
   Blasko @vuje.sk
Marek s