MySQL v. RH 7.0 - vynuceny update ?

Úterý Březen 20 11:01:37 CET 2001

On Tue, 20 Mar 2001, Petr Kincl wrote:

> To jsem prosim udelal (stahl jsem si vsechny balicky), ale nevim jak udelat
> fyzicky update, nebot pozadavek na instalaci noveho balicku vede k dalsim
> pozadavkum na update dalsich. Kdyz to chtelo updatovat glibc, tak jsem toho
> nechal, nebot tento update je podle me neproveditelny rpm vyhodi spoustu
> zavislosti, na nichz to skonci (pouzivam rpm -Uvh). Existuje nejaky postup,
> jak to vse provest jinak ?

Ty zavislosti tam nejsou pro srandu kralikum, ale z vaznych duvodu. Je
obvykle velmi rozumne, aby byly splneny (protoze tvurce balicku obvykle
vi, co dela). Update Glibc je bezpecny (je to porad 2.2, meni se akorat
patchlevel, takze binarni kompatibilita je zachovana a jsou jen opraveny
chyby).

Pro automaticke vyreseni zavislosti pouzijte program up2date. Viz:

http://www.linux.cz/redhat-cz/#opravy

Jak jsem na to koukal, je ted potreba pro registraci pouzit misto up2date
program rhn_register (ale porad je mozne bezplatne pouzivani te sluzby).

--
                        Milan Kerslager