MySQL v. RH 7.0 - vynuceny update ?

Petr Kincl pkincl na synergy-vs.cz
Úterý Březen 20 11:14:29 CET 2001

> Ty zavislosti tam nejsou pro srandu kralikum, ale z vaznych duvodu. Je
> obvykle velmi rozumne, aby byly splneny (protoze tvurce balicku obvykle
> vi, co dela). Update Glibc je bezpecny (je to porad 2.2, meni se akorat
> patchlevel, takze binarni kompatibilita je zachovana a jsou jen opraveny
> chyby).

To je mi jasne, proto jsem to neudelal. Moc se mi nechce do automatizovaneho
updatu, protoze jsem si stahl vsechno jiz na disk a nechce se mi to stahovat
jeste jednou, je mozno programu up2date rici, odkud si ma opravene balicky
vzit ?

> Pro automaticke vyreseni zavislosti pouzijte program up2date. Viz:
>
> http://www.linux.cz/redhat-cz/#opravy
>
> Jak jsem na to koukal, je ted potreba pro registraci pouzit misto up2date
> program rhn_register (ale porad je mozne bezplatne pouzivani te sluzby).

Ted jsem se zaregistroval, ale bojim se, ze update bude trvat velmi dlouho
:-(, kdyz to bude tahat z redhat.com.
Petr Kincl