History of Unix and Linux

Karel Berkovec kber8678 na artax.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 26 17:50:43 CEST 2001

> Dle nekterych pramenu byl soucasti puvodniho PDP pocitace pouzivaneho
> k vyvoji i robot pro manipulaci se sachovymi figurkami. Asi hrali
> neco jineho. :-))

Slo o hru "Cesta vesmirem" - puvodne byla psana pro pocitac GE 645 -
protoze vsak bylo rizeni lodi obtizne a beh programu byl nakladny, hledal
K. Thompson az nasel PDP-7 - s lepsim grafickym displejem a levnejsim
provozem ... to vse pod OS GECOS - protoze programovaci prostredi nebylo
nic moc, sahli s D.M.Ritchie po rozpracovanem UNIXU ....

viz. Maurice J. BACH AT&T

zdravim karel.

p.s. cetl jsem vice pojednani o historii UNIXU, ale pokazde se to trochu
lisi - jinak na www.reboot.cz vysel drive clanek "Historie Unixu ve
zkratce"