Utoky

honza.linuxconf honza.linuxconf na atlas.cz
Úterý Březen 27 11:14:12 CEST 2001

Nazdarek lidicky

Podle vseho je na teto konfere vetsina lidi kteri delaj spravce
nejakych serveru (admini). A proto se na vas obracim s takovou
prosbou. Chci si udelat takovej malej pruskumek o tom jak jsou nase
servery casto napadavany atd. No a tady je takova mala prosba:

Nemohli by jste mi napsat jestli byl vas server nekdy napaden nebo
jinak skonfiskovan. Vim ze je to trohu blby se priznavat do konference
"ze mne hacknuli server atd." ale tak pokud by to bylo mozny, tak zdali by
jste nebyly tak ochotni, mi to treba napsat na muj email. Slibuji ze
informace nebudu nikde vystavovat. Tak asi po par tydnech vyhlasim
jenom strucne vysledky.

S predem diky Honza