Zaruceny send?

Čtvrtek Březen 29 09:18:19 CEST 2001

> Vidim, ze jsem zil milne v domeni, ze TCP je zaruceny protocol,
> ktery bud doruci data na druhou stranu, nebo mi da vedet, ze
> se to nepovedlo :-(.

	Ano to ma skutecne papirove splnovat, ale krome toho, ze nejenom dle
mych zkusenosti tomu ne vzdy tak je (uz jen diky mizernemu zabezpeceni
(CRC)), mel historicky par chyb pri komunikaci. Vsichni ho dneska vynasi
do nebes, ale zas az takova spasa ten nas slavny TCP neni (uz se Vam
stalo, ze Vam zamrzla konexe a uz se nerozjela, ale byla drzena
nekonecne dlouhou dobu? - copak delal 'TCP budik'?) a telekomunikacni
operatori to moc dobre veci, bohuzel Internet je stale ve stavu znacne
nekvalitni a nestabilni sluzby, tudiz to nikoho moc nedrasa a zakaznikum
je neustale tvrzeno ze to vubec jinak nejde, coz neni pravda.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno