nase reakce na Microsofti reklamu

Pavel Kankovsky peak na argo.troja.mff.cuni.cz
Neděle Květen 6 16:31:13 CEST 2001


On Wed, 2 May 2001, Oto 'tapik' Buchta wrote:

> Jak si myslite, ze byl minen reklamni tahak od Microsoftu? Podle mne
> v zadani na zpracovani reklamy bylo neco jako:"Je nutne, aby si kazdy
> uvedomil, ze za kradene Wirdoze muze jit brucet..."

Zvlastni, ze to ale vyzniva ve smyslu "Kdyz si nekoupite MS Windows,
tak pujdete brucet." (Ne "kdyz ukradnete...", ale rovnou "kdyz si
nekoupite...")

(Mimochodem, k lepsimu pochopeni sloganu "Roztocme ceska kola i kolecka
(R)" doporucuji dukladne procteni knihy Konec civilizace (v originale
Brave new world) od Aldouse Huxleyho.)

> > jako záminka pro roztržku na linux na linux.cz. Lidem, kteří znají jen MS
> > Windows by měl ten odstavec pouze říci, že existují lidé, kteří uvažují
> > jinak. Jiný cíl v tom skrytý není.
> 
> Pro uvedomeni pak je ale nutne nahradit _by_mel_ za muze. Citite ten
> rozdil?

Proc? Pisatel se zrejme domnival, ze by takove veci OS mel umet. A ja si
to myslim take. Nebo se uz vyjadrovani nazoru tohoto typu take dostalo na
cernou listinu politicke korektnosti? ;)

Uz radsi mlcim...

--Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]
"Resistance is futile. Open your source code and prepare for assimilation."



Další informace o konferenci Linux