Esound - nedostatecne sschopna zvukovka

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Pondělí Květen 7 09:28:46 CEST 2001

zdravim...

mam integrovanou zvukovku na VIA desce ale mam s ni mensi problemy... pri
primem zapisu na /dev/dsp hraje sum (kdyz se na nej posle nejaky soubor),
ale xmms pri pokusu o prehrani souboru spadne (s chybou mat. koprocesoru)
a daemon Esoundu pri spusteni pise, ze moje zvukovka neumi prehravat
formaty a nasleduje vypis formatu, ktere nedokaze prehrat.. jenze bohuzel
jde o vsecky formaty (i vcetne takovych jako 8kHz mono v 8mi bitech
atd)...

nesetkal jste se s timto uz nekdo, resp.co  tim?

podotykam, ze treba mplayer dokaze z teto zvukovky dostat normalni zvuk z
videosouboru.. sice s problemy, ale dostane

--

Tomas Knaifl
Internet Info s.r.o.

tomas na knaifl.cz
info na hokejka.cz

http://www.knaifl.cz

Mate radi Hokej? http://www.hokejka.cz

* Red Bull - Red Death - Fast Death *
"Odvolavam, odvolavam, odvolavam, ale neni pres ten fajrak slyset." - Jan Hus