Vyreseno: Trouble s iso + md5sum

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Čtvrtek Květen 17 08:21:38 CEST 2001

Miroslav BENES pise:

> Je tam takova silenost - "cerna krabicka" FL1066. Ja bych nez
> transformatorky tipoval spis optocleny, ale na principu to nic
> nemeni. TP zkratka JE dopre gavanicky oddeleno.

Jsou to trafa sice v pouzdru SO x DIL ale trafa.

> Kouzlu TP je prave v tom, ze se stinit nemusi a pochybuju, ze to
> nekdo dela :)

No nedela jsem podnikove, ale prumyslove site a tvrim ze musi. A to na
jednom konci, kvuli jak jiz nekdo psal vyrovnavacim proudum.

> Jake napeti ? Vuci zemi ? To je prece putna, kdyz je to galvanicky
> oddeleno. A na vstupu je to taky jedno, protoze vstup je rozdilovy a
> to naindukovane napeti se navzajem odecte.

Ano takova je teorie, ale praxe je bohuzel jina. Ono v tech kabelech neni
jenom hodnych 50 Hz a i dost ruseni pri spinani spotrebico ze spinanych
zdroju atp.

> Jednou jsme tu zkouseli, jak jednoduse dostat sit do jine budovy (cca
> 120 m). Vypujcili jsme si na to 2 pary vodicu v telefonnim kabelu a
> slapalo to jak vino.

Na pri vyvoji komunikovali prky bez fyzickeho pripojeni, jenom vyzarovanim.
Sice to nebyl Ethernet, ale jasne to dokazuje,ze urcitych podminek to muze
fungovat.

> Takze neni nad TP !!!
 Ale v problemovem prostredi napr. Papirny Steti je to optika :-).

 	No tema trochu OTP, ale vcelku zajimave

		Petr Lascak