Vyreseno: Trouble s iso + md5sum

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Čtvrtek Květen 17 08:34:00 CEST 2001

> Je tam takova silenost - "cerna krabicka" FL1066. Ja bych nez
> transformatorky tipoval spis optocleny, ale na principu to nic
> nemeni. TP zkratka JE dopre gavanicky oddeleno.

su tam 100% trafaciky lebo vystupy su symetricke co z optoclenmy tasko
spravyte. a navyse optoclemy pokial maju oddelovat dokonale musia
pracovat ako prudova smycka a to urcite v TP nieje

> Kouzlu TP je prave v tom, ze se stinit nemusi a pochybuju, ze to
> nekdo dela :)

to vam kdo povedal? asi nemate v praci sylne elektromagneticke rusenie
ked vravite taketo koniny :)

> Jake napeti ? Vuci zemi ? To je prece putna, kdyz je to galvanicky
> oddeleno. A na vstupu je to taky jedno, protoze vstup je rozdilovy a
> to naindukovane napeti se navzajem odecte.

(>>) do idealneho twisted paru sa dost tasko nieco naindukuje ale v
     reali sa to da.
(>)  nie. voci sebe a staci abi to prebudilo vstupy alebo
zdeformovalo
     priebeh signalu a sme doma! myslis ze tienene twistedy sa robia pre
     srandu kralikou?

> Jednou jsme tu zkouseli, jak jednoduse dostat sit do jine budovy (cca
> 120 m). Vypujcili jsme si na to 2 pary vodicu v telefonnim kabelu a
> slapalo to jak vino.

len to nehovor ked budes tie sietovice reklamovat. telefonny kabel as
tak moc twisted nieje a hlavne aj jeho kvalita je pofiderna.

> Takze neni nad TP !!!

ale je! nech zije OPTIKA! tam taketo problemy niesu ;)

--
Láska je definovatelné amortizované periferické
komplexum, kde v pseudoindividualistickém egocentru