Konflikt Ucitelka-Regularni vyrazy

Karel Berkovec kber8678 na artax.karlin.mff.cuni.cz
Středa Květen 23 22:24:31 CEST 2001

> mam takovej malikej problemek. Nedavno jsem se tady dotazoval na
> regularni vyrazy. Dostalo se mi dosti odpovedi. Timto vsem dekuji.
> Diky tomu jsem se to plne naucil. Po pisemce na RE jsem se dostal do
> maleho konfliktu s ucitelkou. Ona tvrdi ze RE jsou ve vsech pripadech
> stejne. Ja zase tvrdim to ze napriklad v perlu jsou RE trochu jine jak
> ve VI. Nebo pri sve studii jsem cetl ze v egrep a fgrep neumi s
> nekterymi RE pracovat. Kdo ma vlastne pravdu??
>
> ech. myslim si ze ja... :)

nesledoval jsem predchozi thread, ale zalezi na tom, co myslite
"regularnim vyrazem" - take se muze stat, ze tim nekdo mysli slova
prijimana konecnym automatem :-) - pokud mate na mysli jejich
implementaci, tak ta se samozdrejme(?) lisi, nicmene existuje treba
POSIXova Extended a BASIC norma (zda existuje nejaka ISO nevim :-)) ...
zkuste si sjednotit pojmy - jinak mate pravdu oba :-)

zdravi karel.