Postovni program

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Pátek Květen 25 06:59:20 CEST 2001

Zdravim,

> kdyz slevite v prvni podmince, tak vse ostatni umi mutt ;-))) Ja
> jsem na nej presel z Netscapu taky, ackoliv jsem jeste uvazoval o
> pine... Jsem nadmiru spokojen a vrele doporucuju... Jeho
> konfiguracni moznosti jsou uzasny... Sice jsem si ho konfiguroval
> asi tak tyden (samozrejme postupne), ale stoji to za to.

mate pravdu u prvni podminky melo byt +, v podstate slo o to, ze mam X a
vsechny aplikace pokud mozno v GTK+, abych se vyhnul instalaci nekolika
ruznych toolkitu (vetsinou zvlastni toolkit kvuli jedny aplikaci).
No takze mi tu vyvstava dalsi rozhodovani - pine nebo mutt. Pine znam
dukladne, ten pouzivam i na jinych remote serverech, Mutt znam jen
trochu, ale uz jsem se prokousal dokumentaci, vypada dost dobre.
Jde mi o to, ktery z tehle dvou umi (pokud umi) zobrazit seznam boxu i s
poctem zprav (novych/vsech), popr. staci jen nejakej flag, ze jsou v
boxu novy zpravy. (Mutt by to podle dokumentace mel umet, ale zadnej
flag 'N' se mi v listu boxu, co vypada jak vypis adresare, neobjevuje.)
Jeste lepsi by bylo, kdyby se boxy zobrazovaly ve stromovy heirarchii,
tak jak jsou v adresarich (ale to uz chci asi moc).
	Tak jak z toho vybruslit?

Edas