Nokia6210 a spojeni na ISDN

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Květen 29 11:45:02 CEST 2001

> Musite komunikovat prostrednictvim V.120 protokolu (nebo V.110,
> ale V.120 je lepsi). Tento protokol emuluje async linku. Takze vam
> z toho nakonec pada normalni async PPP.

To jsem si myslel.

> Cili musite detekovat, zda prichozi spojeni je sync PPP nebo V.120
> a podle toho spustit ipppd nebo pppd.
>
> Ja mam externi ZyXEL omni.net. S tim se vzdy bavim async a on
> automaticky
> dle typu prichoziho/odchoziho spojeni necha bud data pruchozi (V.120)
> nebo dela konverzi sync/async a je to v pohode.

Tohle ja diky interni karte nemohu provest, bud nastavim zarizeni jako
sync_ppp a pustim na to ipppd a nebo to vezmu res ttyI* a pak na to postvu
pppd.
Ale zakopany pes je v tom, ze jestlize se pokousim pres ttyI0 pak mi to isdn
subsystem ani nezvedne ani nezazvoni na terminal, takze ja s tim uz toho moc
delat nemuzu.

Dik za info

S pozdravem

--