Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra?

Čtvrtek Listopad 1 12:41:12 CET 2001

Milan Kerslager wrote:
> Nejsou zname principy, na kterych by mel byt postaven centralizovany
> system spravy celeho deni okolo jadra. Pokud vis, jak propojit Bugzilly
> distributoru tak, aby jim to vsem vyhovovalo, pravdepodobne byses mel stat

	Rika se, ze pod svicnem je nejvetsi tma, pokud povazujes Bugzillu za
vrchol managementu, dovol abych Ti sdelil, ze tomu tak rozhodne neni.
Mozna ze prave v ni je cast zakopaneho psa a samozrejme take to, ze
kazdy z nize jmenovanych si hrabe predevsim na vlastnim pisecku (i Tobe
to leze nekdy krkem kam az je ochoten distributor zajit, aby byl jiny
(pro zakaznika na oko lepsi) oproti konkurenci)

> vrcholnym managerem v RH, SuSE, MandrakeSoftu, Debianu a take vsech, kteri

> Ze by tvar ingotu mel souvislost s API? A ze by propoceny delnik ve
> valcovne mel primy vztah k neplacenemu vyvojari za klavesnici?

	Vis i ten ingot musi splnovat normy a je uplne putna, zda-li je vyroben
ve firme A ci C, proste je pouzitelny presne pro ucel pro jaky se ingoty
vyrabi...

> Kdybys je predlozil, mohla o nich byt konstruktivni debata. Ovsem protoze
> jsi doposud predlozil jen veci, na ktere jsem jiz nejmene trikrat
> odpovidal, nepredpokladam, ze by tomu melo byt jinak, nez v minulosti.

	Ja jsem je predkladal celou dobu, clovek je tvor chybujici, nemam
absolutni pravdu, ani nejsem neomylny, na nektere rozpory jsi reagoval
(nektere jsi ani sam neodhalil, vyplynuly casem, nabytim vedomosti
apod.), ja jsem Te za to rozhodne nenapadal, napadal jsem vsak Tva casto
nepodlozena tvrzeni (zpravidla Ty, ktere se rozchazeny s mym nejlepsi
svedomim), ovsem docela hrube jsi to bez rozmyslu na zaklade rekneme
'formalnich' nedostatku shazoval ze stolu, nejen moje pripominky, o
necem jsi byl ochoten diskutovat, ale byla to jen mala cast veci o
kterych jsme mluvili.

	Pokud se ted chces stavet do pozice, ze jsi rekl A a my jsme cetli i B,
ktere jsi rovnez napsal, a ke kteremu se dneska uz nechces hlasit (v
dotycne kauze s QA Ti nabizim dalsi 2 URL -
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/128025.html
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/128059.html), mozna by sis mel
precist jak jsi v teto debate vystupoval, co jsi tvrdil a na zaklade
ceho vlastne vznikaly nase postoje. Mozna pak pochopis, mozna ne, je to
stejne jedno.

	Asi o tri prispevky vyse jsem nabidl myslim velmi prijatelny zaver,
nepodarilo se, skoda, treba priste budu uspesnejsi u nekoho jineho.