RH 7.2 CZ - kdy bude

Pátek Listopad 2 22:12:57 CET 2001

On Fri, 2 Nov 2001, Michal Vymazal wrote:

> [...]

Ano, byla to zjevna narazka na to, co se neslo celou tou diskuzi - totiz
ze s omezenymi zdroji se musi pracovat omezenym zpusobem.

> Souhlasim, to uz jsem vyzkousel.
> BTW, komu mam hlasit tu chybu s ipchains (chyba v /etc/init.d/ipchains
> start- neprovede modprobe ipchains) a block device pro cdrom?
> Staci to nahlasit Tobe Milane? Mam sice zkusenosti s Bugzillou Mozilly,
> ale nerad bych delal binec na redhat.com.

Jednoznacne do Bugzilly. Je to pak zpetne dohledatelne a zabyvaji se tim
lide, kteri ty balicky vyrabeji. Jen je vhodne zkontrolovat, jestli tam uz
podobny zaznam neni (tj. nevytvaret zbytecne duplicitni reporty).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz