BugZilla jako zachrana vyvoje?

Pondělí Listopad 5 09:31:55 CET 2001

Pavel Kankovsky wrote:
> ze byl nalezen pribuzny report -- nize popisovany 71402 -- lze soudit,
> ze vyhledavani neslo uplne spatnym smerem. Taky je (nebo mozna melo
> by byt) pomerne pravdepodobne, ze kdyby tam uz ekvivalentni report byl,

	Jo, jenze tento bug jsem si dohledal rucne, proc mi ani na ruzne
kombinace Window size, window state, window property, window placement
apod. nenasel zadnou reportovanou chybu (myslim, ze zaznamu nalezneme
rucne i vice) netusim...:-(

> Jeden pristup je takovy, ze sam vyvojar vyrobi interni bug report a hned
> ho oznaci za vyreseny (muze to vypadat zbytecne komplikovane, ale pro
> ucely regresniho testovani je to pomerne uzitecne). Databaze opravenych
> chyb je pak totez, jako vsechny reporty oznacene jako vyresene.

	Vzhledem k tomu, ze mezi 71XXX a 100XXX je 30.000 zdokumentovanych
chyb, tak asi uplynulo dost vody...:-(

> Nerozumim o cem je rec.

	Ze se porad nikdo nestara poradne o QA... resp. abych nebyl chycen za
slovo, naprosto neucelne se mrha dostupnymi kapacitami...

> No kdyz byla chyba odstranena, pak to asi uplne zbytecne straveny cas
> nebyl. Co se tyce toho, ze se vyreseni problemu neprojevilo v databazi,

	Me vice jak 2 hodiny povazuji za naprosto zabity cas, vyzkouset novy
build jsem mohl (ale ja chci pracovat, pripadne reportovat relevantni
problem ne byt tester), nicmene jak jsem napsal vyse, predpokladal jsem,
ze kdyz neni oficialne opravena ani pomerne stara chyba, ze novejsi
resici velmi podobny problem asi taky nebyla zaznamenana.

> zkusil bych to s nimi nejdriv po dobrem a slusne je upozornil, ze by
> nebylo od veci s tim neco udelat.

	Samozrejme, ale clovek (aspon tedy ja) si radeji nejprve zkonfrontuje
nazor, coz jsem se snazil ucinit uvodnim prispevkem tohoto threadu.