BugZilla jako zachrana vyvoje?

Pondělí Listopad 5 10:51:46 CET 2001

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek napsal:

> 	Me vice jak 2 hodiny povazuji za naprosto zabity cas, vyzkouset novy
> build jsem mohl (ale ja chci pracovat, pripadne reportovat relevantni
> problem ne byt tester), nicmene jak jsem napsal vyse, predpokladal jsem,
> ze kdyz neni oficialne opravena ani pomerne stara chyba, ze novejsi
> resici velmi podobny problem asi taky nebyla zaznamenana.

ono asi neni uplne jasne, co dana zmena ovlivni. pri cteni povidani o tom,
co se v kterem dni stalo je dost casto "fix pro tohle zrusil tohle". Mozne
by to mohlo byt i naopak, ne? :-)

Jinak v projektu teto velikosti si myslim, ze response time <mesic v pripade
nepadave ci bezestratove chyby je uspech.
Ostatne mozilla 1.0 manifest rika, ze fakt vsechny chyby opravit nejdou a
ani to neni cilem (teda pro 1.0)

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<Manoj> trust Eray to add a moment of amusement to any day