ANNOUNCE: man-pages-cs-0.15

Úterý Listopad 6 09:50:09 CET 2001

On 6 Nov 2001, Pavel Lisy wrote:

> Mam dotaz,
>
> jsou do balíčku zahrnuty i staré man stránky? Pokud dám např. man ssh,
> dostanu nápovědu k poměrně staré verzi (možná ssh 1.x). Sám už jsem se
> naučil, že je vhodné postupovat takto:
> LANG=C man ssh
> ale začínající uživatelé z toho jsou určitě zmatení, protože dostanou
> nápovědu sice českou, ale k něčemu jinému. Dá se to řešit / řeší se to
> nějak systémově? Pochybuji, že se to nějak dá, neboť to se v manech
> určitě zádná vhodná informace, podle které by se to dalo obecně
> rozhodnout neuržuje.

Ne, to nejde. Mam v planu se na to podivat sam (tj. projit si vsechny
manualove stranky a porovnat je s aktualnim stavem anglickych), ale chybi
mi cas, takze se k tomu propracuju az za pomerne dlouhou dobu. Nicmene ssh
si poznamenam jako prvniho kandidata.

Pokud nekdo pomuze, tak se to hne rychleji.

V baliku jsou samozrejme vsechny stranky, tj. i ty starsi.

Ocenil bych, kdyby mi nekdo poslal *.deb nebo dalsi balicky pro jine
distribuce.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz