Modules trident & snd-trident (trosku dlhsie)

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Středa Listopad 7 11:41:22 CET 2001

On Wed, 7 Nov 2001 09:49:54 +0000 (UTC), Antala Mario <Mario.Antala na swh.sk> wrote:

> najprv config: Mandrake8.0,  PIII 800MHz ,128MBRAM,
> audio Ali chipset M5451 (dufam, ze nekecam:-) spravne detekovany systemom

Priznavam se, ze jsem nemel cas cely ten popis procist a zanalyzovat,
tak jen napisu, co chodi mne.

Mam Acer TravelMate 212TXV s tou samou zvukovkou. Mam jadro 2.4.14
a CONFIG_SOUND=y a CONFIG_SOUND_TRIDENT=y, tedy podporu zvuku primo
v jadre. Mam RH 7.1 zupgradovany na 7.2. Po bootu se mi akorat
nacita nejake divne .aumixrc, ale kdyz spustim rucne aumix a vytahnu
hlasitost nahoru, tak zvukovka hraje bez problemu.

Laboroval jsem v minulosti s jinymi moduly, ale vanilla jadro jede bez
zavahani.

Cili jako prvni vec, pokud zvukovka nehraje, doporucuji zkontrolovat,
jestli mate dobre nastavenou hlasitost (mne to trvalo dost dlouho, nez
mi to doslo, a to mi to jeste tusim musel Yenya poradit).

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org