rh7.2 po uspesne instalaci nenabehne! (long)

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Čtvrtek Listopad 8 14:59:51 CET 2001

> myslím, že byste se měl společnosti Red Hat, Inc. omluvit za své
> nepravdivé
> (nemůžu říct lživé, spíše nepodložené, levné, ubohé) tvrzení. Přečtěte se
> release notes pro platformu x86 a prosím omluvte se. Prokázal jste pouze
> to, že nečtete dokumentaci.
>
> Nechápu, co online komunitu obecně vede k takovým unáhleným závěrům. A je
> mi srdečně jedno, jestli kritizujete Red Hat, SuSE, Emacs, Vi nebo
> cokoli jiného.
> --
> Pavel Janík

Prosimte, ale opravdu nevim, proc bych mel studovat dokumentaci, abych
nainstaloval distribuci na STANDARDNI HW, ktery je tady vice nez rok. Drtiva
vetsina MB pro Duron/Athlon je na VIA chipsetech, ty MB a procesory tady
jsou opravdu HODNE dlouho.

A jestlize se hovori o tom, ze by instalace mela byt pokud mozno user
friendly, tak mi tedy sdelte, co si muzu myslet o tom, kdyz si nainstaluju
RH 7.2, restartuju a NIC! :-( Umite si predstavit, jaky by byl asi tak
ohlas, kdyby MS vypustil nove Windows, ktery by standardnim zpusobem nebylo
mozne nainstalovat, aby byly funkcni?

A jestli je to skutecne v release notes, tak tim to je pro me horsi, to snad
ten release mohl jeste tyden dva pockat, nez se to podari opravit, ne? :-(
To snad je spis spatny vtip, ne? Nebo si myslite, ze je vhodne tak zavaznou
chybu distribuce resit tim, ze na ni upozornim v release notes, ktere 90
procent lidi vubec necte? :-O

Zaverem: nevim, proc bych se mel omlouvat firme RedHat za to, ze vypustila,
kdyz to mam hodne drsne rict, zmetek. A me je skutecne jedno, ze nevim, co
obnasi testovani distribuce, proboha snad nechci tak moc, pokud pozaduji,
aby po bezproblemove instalaci bylo mozno ten system alespon nabootovat.

A tohle vubec nebylo mineno jako neucta k lidem, kteri necemu venuji
povetsinou zadarmo spoustu casu, ale uz jsem skutecne roztrpcen tim, ze
dneska se rychle neco vypusti a ze uz v te dobe jsou v tom takoveto kopance,
to je zrejme jedno. :-(

Preji prijemny den.