rh7.2 po uspesne instalaci nenabehne! (long)

Čtvrtek Listopad 8 15:11:26 CET 2001

On Thu, 8 Nov 2001, Jakub Moc wrote:

> Prosimte, ale opravdu nevim, proc bych mel studovat dokumentaci, abych
> nainstaloval distribuci na STANDARDNI HW, ktery je tady vice nez rok. Drtiva
> vetsina MB pro Duron/Athlon je na VIA chipsetech, ty MB a procesory tady
> jsou opravdu HODNE dlouho.

Ten HW je vadny a i ve Windows je potreba nainstalovat balicek 4in1, jinak
to nebude chodit.

> A jestlize se hovori o tom, ze by instalace mela byt pokud mozno user
> friendly, tak mi tedy sdelte, co si muzu myslet o tom, kdyz si nainstaluju
> RH 7.2, restartuju a NIC! :-( Umite si predstavit, jaky by byl asi tak
> ohlas, kdyby MS vypustil nove Windows, ktery by standardnim zpusobem nebylo
> mozne nainstalovat, aby byly funkcni?

Pokud mate vadny HW, tak na tom nepojede nic, co se pokusi vyzdimat z vasi
plecky nejaky rozumny vykon. Zatuhne to i ve Windows.

> A jestli je to skutecne v release notes, tak tim to je pro me horsi, to snad
> ten release mohl jeste tyden dva pockat, nez se to podari opravit, ne? :-(
> To snad je spis spatny vtip, ne? Nebo si myslite, ze je vhodne tak zavaznou
> chybu distribuce resit tim, ze na ni upozornim v release notes, ktere 90
> procent lidi vubec necte? :-O

Vas HW problem lze odstranit jen zasahem do registru chipsetu VIA, ktery
neni dokumentovany. VIA dodala prislusnou dokumentaci jen vyrobcum BIOSu,
nedodala ji vyvojarum jadra. Odstraneni tohoto problemu (bohuzel) znamena
pokles vykonu celeho systemu.

> Zaverem: nevim, proc bych se mel omlouvat firme RedHat za to, ze vypustila,
> kdyz to mam hodne drsne rict, zmetek. A me je skutecne jedno, ze nevim, co
> obnasi testovani distribuce, proboha snad nechci tak moc, pokud pozaduji,
> aby po bezproblemove instalaci bylo mozno ten system alespon nabootovat.

Maslo na hlave mate Vy, protoze chyba byla na Vasi strane.

> A tohle vubec nebylo mineno jako neucta k lidem, kteri necemu venuji
> povetsinou zadarmo spoustu casu, ale uz jsem skutecne roztrpcen tim, ze
> dneska se rychle neco vypusti a ze uz v te dobe jsou v tom takoveto kopance,
> to je zrejme jedno. :-(

Stezujte si u vyrobce VIA chipsetu, ktery vypustil 686a a 686b s chybami,
ktere nehodla nejakym zpusobem napravit, natoz o nic otevrene mluvit.
Low-End je bohuzel Low-end.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz