Mikrovlnka samsung 11Mbit pod linuxom (trochu dlhsie)

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Středa Listopad 14 15:51:16 CET 2001

> :> Proxim vyrabi i 10Mbit, necele 4000 Kc/kus (tusim) vic karet v
> jedno :> stroji neni problem (slysel jsem o 16 v prumyslovem PC).
> Ovladac je stejny :> jak pro Symphony (RangeLan2) - pravdepodobne, ty
> karty jsem jeste :> osobne nezkousel.
o tom sjem tu psal - at uz DS (ovladace pro linux podle me nejsou) nebo  Harmony (ovladace od
Samsungu - tezky problemy)

:> :> Jinak Smyphony pouzivam,

ja taky. Nebudu je hanet, na PtP spojeni celkem ok, obrovska oddolnost proti ruseni. Ale:
pomaly, dost velky zpozdeni, nizka citlivost na prijmu, prijmova cast rada "odchazi", rresp. ztraci
jeste vic citlivost. ISA karty se obcas nenadetekuji (pomohlo me
vyhazovat pred rebootem obladace - jako by se nejak "uklidili" :))

Dneska me prisly ty 11mbit symphny v FHSS - ale prusvih je ze jsou to 3.3V PCMCIA karty a
nemam pro ne adapter :(((
(PCI jeste nejsou a asi nebudou)

JaCi